Apie mus

Mūsų Vertybės

Patikimumas

Kompanijos gebėjimas visapusiškai įvykdyti prisiimtus įsipareigojimus bei pasiekti rezultato. Mes priimame greitus sprendimus reaguojant į aplinkos pokyčius.

Savalaikiškumas

Terminų laikymasis — svarbus verslo santykių elementas. Mūsų užduotis — ataskaitų bei atsiskaitymų atlikimas tiksliai ir laiku.

handshake

Bendradarbiavimas

Skaidri komunikacija — bendradarbiavimo pagrindas. Bendraudami su klientais laikomės etikos ir grįžtamojo ryšio principų.

.

Kodėl mes

Esame profesionalų komanda dirbanti tam, kad jūsų verslo apskaita vyktų sklandžiai. Mes pasiruošę perimti iš jūsų šiuos klausimus:

  • Kur rasti patikimą buhalterį?
  • Kaip įrengti buhalteriui darbo vietą?
  • Kokią buhalterinę programą pirkti?
  • Ką daryti buhalterio atostogų metu?
  • Kiek pinigų palikti mokesčiams?
  • Kaip numatyti pinigų poreikį?

Dirbdami su mumis jūs:

  • Individualios konsultacijos metu galėsite užduoti klausimus dėl savo verslo bei apskaitos.
  • Gausite atsakymus ir sprendimų variantus iš apskaitos, verslo valdymo bei teisės sričių profesionalų.
  • Sutaupysite savo brangų laiką, ieškodami skirtingų sričių specialistus.
  • Neturėsite rūpesčių dėl buhalterio paieškos ir atrankos.
  • Gausite šiek tiek daugiau, nei sutarta – papildomi skaičiavimai, prognozės, apžvalgos, dokumentų šablonai – tai tik dalis mažų, bet naudingų dalykų, kuriais dalinamės su klientais.

Mums labai svarbu palaikyti ryšį su kiekvienu klientu, klausti, klausytis bei atpažinti verslo problemines vietas ir kartu ieškoti sprendimų.

Pateikiame išlaidų palyginimą, kai renkatės (1) mūsų įmonę, (2) samdomą buhalterį:

1) Pavyzdinė apskaitos kaina – 750 eur
2) Buhalterio alga su mokesčiais – 1225 eur
Buhalterio darbo vietos įrengimas – nuo 800 eur
Aktuali prenumerata ir seminarai – 10-30 eur per mėn.

Naudojame apskaitos programą  B1, o tai reiškia kad:

  • Ir jus, ir mes matome duomenis vienu metu.
  • Visi jūsų duomenys – vienoje vietoje.
  • Patogiai prisijungsite iš išmaniojo įrenginio ar kompiuterio.

Mūsų Kompetencijos

Daugiau nei 25 metus mūsų komandos nariai drąsiai ir išmintingai siekė naujų patirčių, įgūdžių bei kompetencijų.

Mūsų kompetencijos remiasi:

  • verslo administravimo ir vadybos, ekonomikos, apskaitos, teisės studijomis,
  • lyderystės ir strateginio valdymo išsilavinimu,
  • individualaus ir komandinio koučingo sertifikatais,
  • tarptautinės įmonės finansų valdymo bei vadovavimo patirtimi,
  • nuosavo verslo kūrimo patirtimis,
  • viešosios įstaigos steigimo patirtimi.

Mūsų išskirtinumą sudaro ne fundamentalios apskaitos ir ekonomikos žinios, kuriais gali pasigirti kone kiekvienas buhalteris ar finansininkas. Mes — unikalūs todėl, kad sukaupėme profesionalių kompetencijų keliose verslo vystymo srityse ir praktiškai praėjome visą kelią nuo įmonės registravimo, užauginimo ir atsipirkimo iki likvidavimo.

Mes žinome:

įmonių įregistravimo, reorganizavimo, likvidavimo ir bankroto procedūras.

Mes darome:

  • pinigų srautų prognozavimą,
  • biudžetų planavimą,
  • įmonių balansų konsolidavimą,
  • veiklos analizę,
  • verslo planą,
  • įmonės strategiją.

Mes turime:

  • darbo lizingo bendrovėje patirtį,
  • procesų optimizavimo patirtį,
  • skaitmenizacijos projektų patirtį,
  • ES ERPF projekto apskaitos patirtį,
  • subsidijų, mokestinės paskolos ir ES paramos gavimo patirtį,
  • kredito paraiškų teikimo ir kreditų gavimo patirtį.

Mes dirbome:

  • pramonės, transporto, leidybos, prekybos ir paslaugų įmonėse,
  • užsienio kapitalo — Latvijos, Italijos, Baltarusijos, Ukrainos bei Nyderlandų — įmonėse.

Mus tikrino:

Valstybinė mokesčių inspekcija, Valstybinė darbo inspekcija, Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija, audito įmonės.

.